ASP központhoz való csatlakozás
Projekt neve: TISZAFÖLDVÁR VÁROS ÖNKORMÁNYZATA ASP KÖZPONTHOZ VALÓ CSATLAKOZÁSA
Azonosító szám: KÖFOP-1.2.1-VEKOP-16-2017-00939
Hírek
2017. szeptember 29.
TISZAFÖLDVÁR VÁROS ÖNKORMÁNYZATA
SAJTÓKÖZLEMÉNY
TISZAFÖLDVÁR VÁROS ÖNKORMÁNYZATA ASP KÖZPONTHOZ VALÓ CSATLAKOZÁSA CÍMŰ PROJEKT KEZDÉSÉRŐL (KÖFOP-1.2.1-VEKOP-16-2017-00939)
Tiszaföldvár Város Önkormányzatának Közigazgatás- és Közszolgáltatás-fejlesztés Operatív Program Csatlakoztatási konstrukció az önkormányzati ASP rendszer országos kiterjesztéséhez támogatási rendszeréhez benyújtott „Tiszaföldvár Város Önkormányzata ASP Központhoz való csatlakozása” című KÖFOP-1.2.1-VEKOP-16-2017-00939 azonosító számú pályázatát a Miniszterelnökség támogatásra érdemesnek ítélte.
A projekt a Széchenyi 2020 program keretében valósul meg, 9 millió forint európai uniós támogatás segítségével.
Az ASP projekt segítségével az Önálló Önkormányzati Hivatal, a székhely településen informatikai háttérre alapozott, központi adatkezelő rendszert vezet be.
A projekt keretein belül az alábbi feladatokat kívánjuk megvalósítani. Keretrendszer bevezetése, a szakrendszerek zökkenőmentes kiszolgálása céljából. Önkormányzati Adózási alrendszer törvényi megfelelés értelmében, a helyi adóztatási feladtok teljes körű ellátása céljából. Gazdálkodási alrendszert az önkormányzat pénzgazdálkodásának tervezése, könyvvezetés és ellenőrzési feladatok ellátása céljából. Az iratkezelő rendszert a komplex dokumentumkezelés megvalósítása érdekében. Az ingatlanvagyon-kataszter rendszert a meglévő ingatlan nyilvántartás naprakész kezelésének megvalósítására. A hagyatéki leltár rendszert az egységes és naprakész hagyatékkezelés megteremtésére. Az Ipar kereskedelem rendszert az érintett helyi vállalkozások, törvényben nyilvántartásának vezetésére. Az önkormányzati települési portál rendszert az ügyfelek tájékoztatásának naprakésszé tétele érdekében, valamint az az elektronikus űrlap-szolgáltatást az elektronikus ügykezelés bevezetése érdekében.
Elektronikus ügyintézési folyamat: Az ASP adó és ipar-kereskedelmi szakrendszerekhez kapcsolódóan 3 ügytípus elektronizációja az ASP Hivatali Portál szolgáltatás bevezetésével. A megvalósítás részeként pályázó az ügyintézési folyamat szabályozását, az érintett ügyek űrlapjainak elkészítését vagy testreszabását, elektronikus ügyintézési segédlet elkészítését, illetve az ügyintézők elektronikus ügyintézési kompetencia fejlesztését, helyi rendelet alkotását, valamint az érintett állampolgárok és vállalkozások tájékoztatását tervezi.
A működésfejlesztés és szabályozási keretek kialakítása során felülvizsgáljuk és az ASP rendszert kielégítően naprakésszé tesszük a Hivatalunk által. A rendszer tesztelését és élesítését valamint a kötelező tájékoztatás és nyilvánosság megteremtését munkatársaink bevonásával valósítjuk meg, míg a projektmenedzsment feladatokat szakértői szolgáltatásként kívánjuk megvalósítani. Tervezett tevékenységeinket közbeszerzési kötelezettség nem terheli.
A Projekt megvalósításának kezdete: 2017.06.01.
A Projekt fizikai befejezésének tervezett napja: 2018.06.30.
A záró kifizetési igénylés benyújtásának határideje: 2018.08.29.